بخش‌هایی از سخن سردبیر دومین شماره مجله ادبی نوپا

(بخش‌هایی از سخن سردبیر دومین شماره)

هدفِ این مجله چیزی نیست جز نگاهی انتقادی به ادبیات معاصر ایران، آموزش و شناساییِ نویسندگان و شاعرانِ با استعدادی که رسانه‌ای برای بیان و انتشارِ آن‌چه می‌نویسند نمی‌یابند. در دومین شماره از کمک‌های سه نویسنده‌ای که در شمارۀ پیش کارشان چاپ شده بود یاری جستیم و از پیشنهادات‌شان بهره بُردیم.

بخش‌هایی از سخن سردبیر دومین شماره مجله ادبی نوپا

بخش‌هایی از سخن سردبیر دومین شماره مجله ادبی نوپا

 

در این دوران که حجم تولیدات ادبی با حجم نقدهای سازنده قابل قیاس نیست و نقدها اغلب به تعریف و تمجید از آثار دوستان و رفقا می‌انجامد، ما این خطر را به جان خریدیم تا آن‌چه را در محافل ادبی پِچ‌پِچ و درگوشی میان اهالی ادبیات گفته می‌شود مکتوب کنیم و به دور از دوستی و دشمنی بیاوریم. آن‌چه امروز جای خالی‌اش را احساس کردیم و شاید شما نیز احساس کرده باشید.

مجلۀ «نوپا» به هیچ ارگان، حزب، دسته، تفکر و در یک کلام به هیچ بنی‌بشری وابستگی ندارد. پشتوانۀ ما شما علاقه‌مندانِ ادبیات فارسی هستید که در این شرایط مجله را می‌خرید، می‌خوانید و نقد می‌کنید. مجلۀ ما را نقد کنید، نقدهای ما را نقد کنید، رویکردِ ما را نقد کنید و پیشنهادهای خود را با ما در میان بگذارید.

 

 

 

 

 


مجلهٔ ادبی «نوپا» با رویکردی تازه در پی کشف استعدادهای شناخته نشده در عرصهٔ ادبیات می‌رود و شعرها و داستان‌ها را همراه با نقد منتشر می‌کند. مجلهٔ نوپا به سردبیری مجتبا نریمان در کنار انتشار مطالب ادبی، سعی دارد در شناخت شعر و داستان‌هایی که، دور از هرگونه حشو و زوایدِ تبلیغاتی و گذرا، ارزش ادبی و هنری دارند، به مخاطبان خود کمک کند و به آسیب‌شناسی ضعف‌ها و علل سقوطِ برخی جریانات ادبی بپردازد.


مدیر مسئول و سردبیر:

مجتبا نریمان

نشانی و شماره تماس

شماره تماس: 88527713 – 021

همراه: 383 0282 0912

نشانی: تهران، سهرودی شمالی، کوچه قرقاول، پلاک 36 ، واحد

ایمیل: ‏Email: nopa.magazine@gmail.com

واتساپ: WhatsApp: 0912-0282-383

کانال تلگرام مجله: https://t.me/nopa_magazine

 

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *